Continuăm seria articolelor noastre, iar astăzi vă prezentăm unul dintre partenerii noștri, Super Mamă Antreprenor, Mirela Păduraru, care deține două centre SmartyKids.

Mirela este proprietara celor două centre SmartyKids, în orașele Bacău și Comănești, centre care funcționează cu succes. În articolul de astăzi, ne va împărtăși mai multe informații despre cum a decis să-și deschidă centrele SmartyKids și de ce a ales franciza SmartyKids, centre educaționale de aritmetică mentală pentru copii.

Povestește-ne puțin despre tine. În ce etapă din viața ta ai fost când ai decis să îți începi propria afacere SmartyKids?

În urma cu 4 ani am ales să fac o schimbare în activitatea mea profesională, o schimbare pe care o aveam în plan, dar nu găsisem încă forma în care să o materializez.
Înființarea unui centru educational a fost un obiectiv pe care îl urmăream de ceva vreme, dar voiam să fie altfel, sub o altă abordare în educația copilului.
Atenția mea s-a îndreptat spre oferta Smartykids, fără a ști exact ce presupune inițial, am știut de la prima vedere a unei poze a abacului, că acesta este instrumentul de care am nevoie în punerea în practică a planului meu de intervenție, dacă îl pot numi așa, în educația copiilor.
Nu aș putea spune în cuvinte cum, de ce, de unde a venit încrederea în această metodă, dar știu că am inteles imediat câte beneficii poate aduce în dezvoltarea copilului.

Fiind terapeut ocupațional și psihopedagog, urmăresc creșterea calității vieții și adaptarea ocupației la persoană, astfel abacul, l-am numit imediat jucăria magică ce va aduce satisfacție pe mai multe planuri copiilor cu care urma să lucrez.

Cum ai luat decizia de a fi antreprenor în cadrul rețelei SmartyKids? Care a fost cea mai puternică motivație?

Decizia am luat-o rapid, am cerut informații, am analizat avantajele și riscurile, în câteva zile am încheiat contractul de franciză și am demarat înființarea Clubului SmartyKids Central Bacău.
Chiar dacă aveam o experiență de antreprenor, singură mi-ar fi fost mai greu să creez un centru educational, necunoscand multe elemente și informații, dar în primul rând neavând o metodologie la indemână pe care să o pot aplica imediat în activitate.